The days

Go kväll på er! Kan ju börja med gårdagen eftersom uppdateringen åter igen är sämre på helgerna. Efter att jag slutat åkte jag direkt ut till stallet och red ett dressyrpass på Ninja som faktiskt gick riktigt bra, en lite lugnare häst som var samarbetsvillig. Fortsatte sedan kvällen i Kungälv hemma hos mormor och morfar tillsammans med kusinerna där vi käkade god middag och efterrätt osv. 

Dagen idag har bestått av stallet som vanligt. Senare på dagen åkte jag till Emma och har spenderat kvällen ute med henne innan vi åkte till Alex och Wille. Var ett tag sen vi träffades så det blev helt perfekt. Kom hem för en stund sen runt 1 tiden och ska strax sova tänkte jag. Skulle egentligen på pay and jump imorgon med Carro, Jenny och Rebecka men fick nu för en stund sen veta att det var nästa helg, någon av dom har alltså sett fel haha. Aja, vi får se vad dagen imorgon har att bjuda på istället. Puss och godnatt 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<