Sovmorgon

Godmorgon! Känns som att det var en evighet sen jag fick en riktig sovmorgon. Man tänker ju att det är nummer ett när man har lov men icke det haha. Fick några dagar av sovmorgon precis i början men sen samma vecka som julafton var jag alltid i stallet tidigt eller gick upp tidigt för något annat. Sen åkte vi till Hafjell och gick upp lite tidigare just för att man vill ju komma ut i backen. Men idag iaf vaknade jag för en stund sen och ska strax gå ner och äta lite frukost. 

Planer för dagen är att jag nu först ska försöka fota alla mina julklappar och senare lägga upp här någon dag. Ska även till stallet och ta hand om prinsesshästen och senare under kvällen får vi se vad som händer. Ha en jättebra dag, puss och kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<