Princess

Gokväll! Snart dags för en ny vecka och i den är det inblandat lite olika saker. Denna veckan har iaf vart jättebra. Fått en ny hårfärg, hopptränat första hoppträningen, tagit hand om hästarna och insett ännu mer hur underbar Zoey är. Igårkväll träffade jag Annie vilket var en evighet sen sist.. Dock ändrar inte det nått, varit kompisar alldelse för länge för att något ska bli stelt när man inte träffats på ett tag. Vi var iaf ute en stund på kvällen innan stormen la till på riktigt, då låg vi inne och hade det mysigt framför de nya Beck filmerna. 

Har idag under dagen varit i stallet och tagit hand om hästarna innan jag och mamma fortsatte ut för att fixa lite grejer där även Helena hängde på. Fick med mig två par nya ridbyxor, en tröja och ett par strumpor hem från MyOne, bilder kommer på det! Nu ska jag fixa lite saker inför imorgon och sedan lägga mig bekvämt i sängen framför lite GG, puss och godnatt 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<