New week

Det här med kvalitétstid är så himla härligt, ingen stress och ingen måsten, bara vara. Det var i princip det min söndag gick ut på igår. Det blev ju som sagt ingen Pay and Jump men istället så red jag Ninnis medans Carro hoppade lite på ZoeZoe. Senare åkte vi till Challe och pysslade lite med honom och allt var lixom så himla lugnt, ingen stress till något. 

Dock har natten inte varit lika bra som dagen igår och jag har inte fått en enda blund.. En helt sömnlös natt och jag vet inte varför, huvudvärken kom och sitter fortfarande i och jag är extremt trött. Men är trots allt påväg till skolan nu och slutar sen vid 12, efter det väntar sjukgymnasten och senare ikväll även hoppträning. Hörs senare igen, puss o kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<