Måndag - monday

Godmorgon om det inte är för sent för att säga det. Sitter nu på bussen påväg in till stan för att byta en ring som jag fick två likadana av i julklapp haha. Tog dock lite för lång tid på mig nu under morgonen så har lite bråttom nu då jag har en tid att passa hos sjukgymnasten. Nåja, det ska nog gå ändå förhoppningsvis;) 

Senare under dagen ska jag även till frisören, äntligen. Var alldelse för längesen jag var där nu och jag har varit lite lat och inte bokat någon tid. Men nu så, ska bli riktigt skönt att åka dit. Älskar att gå till frissan som jag skriver varje gång jag ska dit. Bara sitta där och bli ompysslad och prata, hon e grym och dessutom väldigt lätt att prata med vilket är skönt. Efter frissan iaf så bär det av mot stallet för lite hoppträning senare på kvällen. Vet dock inte om det blir så mycket hoppning idag eftersom det är precis efter hästarnas julvila. Men säkert lite markarbete iaf :)) 

Ikväll kommer även ett tidsinställt inlägg upp med alla mina julklappar, ha en bra dag! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<