I'm home & i'm back

Hej på er igen! Jag valde att ta ett litet uppehåll från bloggen medans jag var iväg och åkte skidor i Norge. Men igår kom jag hem igen och nu tänkte jag dra igång igen. Hoppas att ni har haft ett bra lov hittills och att det fortsätter lika bra. 

Har idag under dagen hunnit med att rida och fixa med Ninnis på morgonen och efter det åka med Carro på Björnekurs tillsammans med Jossan och Jack. Pysslat med Challe samt kollat på Jennys träning innan det bar av hemåt igen där en promenad med Quillis väntade. Helgerna är verkligen dom dagarna som är mest proppade med saker, och mesta dels har det ju med hästarna att göra. 

Har iaf haft 5 toppendagar i Hafjell i Norge med skidåkining och allt som hör till. Fick en bra nyår där uppe med släkten också. Alltid konstigt att fira sånna saker på andra ställen när man är van vid att vara hemma med kompisar, men det var bra trots allt. Nu ska jag fortsätta min lördagskväll i lugn och ro, puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<