Hoppträning

Kan ju börja med hoppträningen igår, känner att jag inte riktigt vet om jag ska skratta eller gråta åt mig själv. Träningen började i princip katastrof och mitt självförtroende är nere i botten vilket resulterade i tårar. Kändes typ pinsamt, vad gör jag lixom? Här sitter jag på en toppenhäst och rider som att jag vore ett knattebarn. Har typ som en klump i magen idag, känner att jag måste prata med Gunilla. Avslutade iaf träningen bättre än vad den började vilket var skönt. 

Ska idag efter skolan iaf filma lite för psykologifilmen och sen vidare hem för att hoppa i stallkläderna och rida lite dressyr på ZoeZoe. Har inte så mycket mer planerat idag och så får det nog bli, bara ta det lugnt blir bra. Ha en toppenbra dag allihopa så hörs vi sen. 

Jolie i våras






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<