Godmorgon

Torsdag idag och bara en dag kvar tills det är helg. Igår flög tiden iväg under eftermiddagen och jag åkte inte hem från skolan förräns halv 6 (?). Genom att bara sitta och prata om verkligen allt möjligt så blev tiden helt bortglömd. Men vad gör det när man ändå inte har något att skynda sig hem till? 

Nu sitter jag iaf på bussen påväg in till skolan igen. Dagens planer är först sjukgymnasten efter att jag slutat runt halv 2. Senare ska jag skynda mig iväg till stallet för att försöka rida Ninja i manegen och efter det ta hand om Quilla. Kanske får bli lite lugnare ridning på Ninnis idag då min axel redan nu säger ifrån lite.. Men annars får den stå ut för två hästar ska tas om hand om, kan vila den ikväll;) Ha en jättebra dag, puss 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<