Godmorgon

Trots en sömnlös natt igår så tog jag mig igenom dagen. Eller aa, med en huvudvärk som vägrade släppa trots Ipren och massa vatten samt mat. Fick iaf tagit mig till både sjukgymnasten och stallet vilket gick bra båda sakerna. Var mycket gladare igår efter hoppträningen  än förra veckan kan man säga. Gick mycket bättre och jag är faktiskt nöjd. Hoppade igenom en liten bana på inte så höga hinder då Chuck hade stått pga en hovböld eller nått sånt. Dock gjorde inte det mig något alls då jag bara ville känna att det kändes bra :) 

Nu är jag påväg in till skolan för lektioner fram till 5 i halv 2. Har inte så mycket planerat under dagen faktiskt så vi får se vad som händer och vad dagen har att bjuda på. Hoppas iaf att ni får en jättebra dag! Puss på er







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<