2015

Godmorgon på er! Jag satt precis och funderade på det här med mål osv inför det nya året. Jag tycker att mål kan vara bra att ha om man vill komma någonstans, annars kan det lätt bli så att man står och stampar på samma ställe. Sen hur höga mål man ska sätta är frågan? Vad händer om man sätter för höga mål som man sedan inte klarar? Det finns två människor här, dom som verkligen kämpar för att nå sina mål och dom som lessnar, kanske för att målet är för högt. Själv sätter jag inte allt för höga mål, just för att jag vill gärna nå dom, dock inte för lätt, jag vill ha lite att kämpa för! 

Detta året har jag inte satt så höga mål inom hoppningen. Höjden är inga problem utan jag vill lära känna Chuck under året, denna terminen och tävlingssäsongen vill jag känna skillnad från vart vi är nu. Jag tycker inte att han är jättelätt, men han är väldigt klok och rutinerad i sig själv och kan kanske hjälpa mig tror jag. Som en väldigt bra människa sa till mig, "tänk hur mycket du kommer lära dig" och det är ju sant. När jag hittat knapparna ordentligt på honom så har jag ju antagligen lärt mig mer. Det är bara att ha viljan, den har jag och ska motbevisa dom som inte tror mig. 

Det är dom målen som jag tänker dela med mig av, resten håller jag för mig själv! Puss och ha en bra dag. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<