Yesterday

Godmorgon, dagen igår gick mesta dels åt till att försöka trycka in lite mer i hjärnan tills provet idag och jag har verkligen gjort allt jag kan men jag känner mig ändå lite osäker.. Nåja, kunde inte ha gjort så mycket mer så nu får vi se hur det går. Var även i stallet igår som sagt och tog hand om pärlan samt hoppade Jolie. 

Hoppningen gick bra, hyfsat bra, hon skötte sig jättebra och fixade till mitt misstag. Jag vet själv vad det var jag gjorde fel men ändå så tog hon sig ur det utan några konstigheter. Lite roligt också att vi igår fick hoppa lite högre, 1.10 och jag måste erkänna att nu efter att ha hoppat det några gånger så har jag inte känt någon osäkerhet alls. 
Senare på kvällen skrittade jag lite med storasyster innan hennes gymkhana träning, tog in Q och pussade lite på alla hästarna innan jag åkte hem. 

Drar dagens planer lite senare för annars kommer detta inlägget bli allt för långt, ha en toppenfredag! Puss 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<