This day

Hoppas ni har haft en bra dag. Min har bestått av först två lektioner som gick snabbt och lätt. Efter det lite plugg på lunch i skolan och sedan åkte jag hem. Väl hemma gjorde jag inte så mycket, fixade lite och drack en god smoothie och lite senare åkte jag och Sara till stallet. Väl där gick jag med Q och betade henne en stund innan jag var med på Carros hoppspecial.

Var kvar en stund efter det och bara snackade typ innan jag åkte hem för att snabbt byta om. Sen kom Emma och vi åkte och kollade på Marcus match som dom förövrigt vann. Och nu har jag landat i sängen och ska strax sova hade jag tänkt. 

Tisdag imorgon och inga planer hittills, hörs igen då, puss i kram







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<