Lite surt..

Uppdaterade blogg.se appen på min telefon förut vilket jag inte skulle gjort. Jag vill nu inte blogga ifrån den längre innan det kommer en ny och förhoppningsvis bättre uppdatering igen. När jag skulle gå in och skriva ett inlägg förut kunde man för det första inte lägga in bilder (!?!) och sen kan man inte få texten i mitten, fet och kursiv osv lika smidigt som förut.. Riktigt störande, så nu måste jag blogga ifrån IPad eller dator vilket inte alls är lika smidigt. Möjligtvis kan IPaden funka under skoldagen och hemma men det är ju inte precis så att man vill sitta med den i handen på bussen t.ex.. Nåja, hoppas på uppdatering snart igen. 

Annars så har dagen rullat på bra. Satt kvar i skolan förut med några andra för att plugga lite innan jag åkte hem och käkade och fortsatte plugga. Under eftermiddagen och kvällen fick jag dock en jäkla huvudvärk så jättepepp på plugg var jag ju inte.. Men nu är jag klar och det enda jag kan göra nu är mitt bästa på provet imorgon. 

Hade tänkt gå och lägga mig lite tidigare idag då jag börjar tidigt imorgon, plus att jag gärna vill bli av med min huvudvärk. Kram på er och sov så gott







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<