Friday night

Godmorgon, dagen igår var bra. Började med skola fram tills klockan 1 och därefter åkte jag hem en snabbis innan jag åkte iväg till stallet för att skritta Ninja och mocka hos henne och Z. När jag var klar med allt åkte jag hem igen och duschade och fixade till mig inför kvällen då vi skulle fira Carro och Olivia lite. Och med vi menar jag, jag och 12 andra tjejer från stallet och lite så. Blev iaf en lyckad kväll, jätteroligt. 

Nu har jag precis vaknat och på schemat idag står först att Julia och Matilda ska komma hit för att vi sedan ska åka till stallet där jag ska rida Z och ta hand om henne och Q. Och efter det är kvällens planer oklara, vi får se vad vi hittar på. Nåja, ha en fin dag! Puss o kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<