Finally friday

Solen skiner, det är fredag och det kommer nog bli en bra helg, tycker det låter ganska bra i mina öron faktiskt. Just nu sitter jag och väntar på Helena i stan, vi ska hem till mig en snabbis bara för att byta om typ innan vi beger oss ut till stallet. Kvällen kommer först och främst bestå av massa mys med mitt hjärta som jag har idag, skritta henne och så. Och senare blir det antingen bio eller bara en myskväll med Helena och Felicia hemma hos Felicia. Så ser min fredagkväll ut idag, ganska så bra ändå hihi.

Sen kommer resten av helgen bestå av lite stall, hästarna, kanske åker till Ytterby och sen lite kalas för min lillebror på söndag då han fyller år. Men mer om detta kommer under helgen, hoppas ni får en jättebra helg, kramar i massor 

Den bästa jag vet! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<