Eftermiddagen;

Gick bra hos sjukgymnasten, fick en behandling och gjorde lite övningar samt att han kände igenom nacke, axlar och rygg. Fick med mig lite övningar tills nästa vecka då jag ska tillbaka igen och sen ska vi se om jag ska gå dit två gånger i veckan eller få övningar. Efter det iaf så åkte jag iväg till stallet och hoppade Jolie vilket till en början gick bra och hon skötte sig riktigt bra. Men sen när vi göra övningen lite svårare så tyckte hon det var en mycket bättre idé att studsa fram på bakbenen och sen ta sats och sticka iväg.. Så ja, Jolie i ett nötskal.

Efter lektionen mockade jag och fixade hos Q och efter det åkte jag hem igen. Ligger just nu i sängen och har precis kollat senate avsnittet av PH och ska om en stund krypa under täcket och bläddra på mobilen. Börjar klockan 8 imorgon men resten av morgondagens planer drar jag imorgon, puss på er







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<