Avslutar dagen;


Avslutar denna dag med en god smoothie framför datorn och snapchat i sängen. Vaknade imorse upp tillsammans med Julia och Matilda och under dagen har vi mest tagit det lugnt, varit i stallet och varit hemma. Igår red jag ju som sagt Zorienta för första gången, fina hästen, riktigt härlig men väldigt mycket häst att rida vilket man inte tror med tanke på att hon är så nett. Men det fick jag känna på när jag började galoppera för shit vad mycket det är att sitta emot haha. Well well, under kvällen igår var vi ute och träffade Emma och Carolina. 

Imorgon börjar en ny veckan igen och som varje annan vecka så drar den igång med måndag som för min del betyder skola från 10 till 12, sweet! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<