Pratstunder

Dagen har varit riktigt bra och fortsatte efter en god frukost och lite GG tittande med stallet och Ninnis. Började med att fixa allt för Ninja och Challe innan jag fixade iordning Ninja inför ett ridpass. Superhärligt att äntligen få galoppera på henne igen och rida henne nästan som vanligt, fina prinsessan! Hon skötte sig i vilket fall som helst jättebra. 

Efter att jag ridit klart åkte jag hem en snabbis bara för att äta lite innan jag åkte tillbaka igen. Stod mest och pratade med Carro innan vi åkte till GFRK för lite gymkhanaträning för hennes elever där. Har sagt det förut men säger det igen, hon är världsbäst och jag kunde inte fått en bättre storasyster, så e det bara! 
Nu ska jag försöka komma ikapp lite i Paradise avsnitten då jag missat några och efter det sova. Imorgon blir det sjukgymnast och stallet för att hoppa Jolie, min lilla pärla.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<