omstart?

Hej på er. Som ni kanske märker så går bloggandet lite upp och ner tråkigt nog, dels pga skolan, mycket där nu och dels pga motivationen och inspirationen.. Lite jobbigt när inte riktigt något av det finns där. Funderar dock på en omstart, en riktig omstart. Om någon av er läsare som är kvar efter min svacka vet något om nattstad så är åsikter varmt välkomna då jag funderar på att byta dit kanske. Om det inte blir så, så behövs det en riktig uppiffning här så att det blir snyggt och stilfullt igen för just nu känns bloggen lite kaos.. 

Well well, vad händer annars då? För min del är det just nu som sagt mycket i skolan och där emellan stallet och vänner. Pluggmotivationen är nere på noll men försöker verkligen det bästa jag kan ändå. Hade väldigt gärna velat spola tillbaka tiden till början av sommaren nu och bara göra om många bra stunder som jag var med om i somras. Och bara ha sommarlov och ingen stress!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<