Miss this


Kan ju börja med att säga att jag saknar värmen och solen väldigt mycket... Jag tycker verkligen inte om "mellanårstiderna" alltså det som är imellan de 4 årstiderna när det håller på att gå över till en ny. Typ som nu när hösten är pågång direkt efter sommaren och det här nu imellan dom två börjar regna och det är grått och kallt. Det enda som kan funka är mellan vår och sommar, inte så stor skillnad. Årstiderna i sig är dock helt underbara på olika sätt, men just det när det går över från t.ex vinter till vår och det är slaskigt och blöt på marken, uschhh. 

Anyways, färdig pratat om det. Hur har eran dag varit? Min har varit riktigt bra och efter att jag hade slutat förut blev det en lunch på stan innan jag drog mig hemåt för att åka till sjukgymnasten. Sprang även på Alex och Theo på bussen påväg dit, saknade är dom allt <3 Well well, hos sjukgymnasten var det dags för min sista behandling och nu ska träningsschemat läggas upp två gånger i veckan hos han. Efter det drog jag hem och tog det bara lugnt tills jag åkte ut till stallet och skrittade Ninja i manegen. Skrittade även sedan ut på Olivia barbacka tillsammans med Matilda och Lilly och sedan lite ridning i paddocken. 

Dagen är slut och imorgon blir sista dagen innan freedag, alltid lika underbart. Nåja, dags att sova för att orka upp imorgon, puss och godnatt, sweet dreams!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<