Last for today

Dags för ett sista inlägg innan jag checkar ut för idag. Fick tagit mig ut i regnet förut igen och åkte till sjukgymnasten vilket gick bra och snabbt. Väl hemma igen satte jag mig och drog igenom lite matte och sen började jag även skriva på Samhällsuppsatsen. Alltid det svåraste med att komma igång med en uppsats tycker jag, men sen är det inga problem när man väl börjat. Fick även dragit igenom min engelska presentation inför imorgon och det känns som att jag har koll på läget.

Nu ska jag sätta på några avsnitt av Gossip Girl och avsluta denna dagen. Hoppas verkligen att det inte regnar lika mycket imorgon, orkar inte med det.. Annars så händer lite olika roliga grejer imorgon men det tar sparar vi tills dess, puss och godnatt 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<