Last day of the week


Godmorgon. Vaknade nu för en liten stund sen upp hos Emma. Igår på eftermiddagen åkte vi in till stan mesta dels egentligen för att käka, men sen blev det en sväng till affärer också där jag fick med mig en tröja hem från Zara som jag kikat på. Efter några timmar där åkte vi hem och träffade Marcus en stund innan han skulle iväg och fortsatte sedan kvällen med Filip och Adam. 

Som sagt så vaknade jag precis och ligger typ och väntar på att hon också ska göra det. Dagen idag tar vi lite som den kommer, har lite småsaker planerat som jag måste fixa med iaf vad jag vet. Förövrigt så tävlar hästhopplaget final i div 2 idag på Bulycke, och i förklassen såg jag att det hade gått bra för både Jenny och Carro, varsin placering :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<