Höstrusket

Hemma nu och har precis krupit ner i sängen efter en dusch och en kväll i stallet. Åkte hem från skolan förut fort efter jag slutade och sprang sedan på favorit Alex hemma, snackade lite med honom och gick sedan hem. Väl hemma hoppade jag i stallkläderna och åkte ut till stallet där Ninja och Challe skulle löshoppa lite små nerlagda sockerbitshinder vilket Ninja tyckte var så sjukt kul. Och när Challe väl fattade grejen så körde han också på, han e helt orädd och lär sig väldigt snabbt så det kommer nog bli bra, lill prinsen.

Efter att det var klart så tog jag hand om Quilla och gick lite med henne i manegen över lite bommar och så. Höstrusket gjorde oss inte så sugna på att gå utomhus.. När Quillis var klar blev det lite mer löshoppning, fast denna gången kollad vi bara på när några andra gjorde det. Och kvällen avslutades sedan med hoppclinic, man blir alltid lika sugen på att vara med när man ser allt roligt som hoppar. Iaf så har vi väldigt duktiga ryttare, grymma är dom!

Skönt iaf att vara tillbaka i stallet när man inte varit där på ett litet tag, Caroline och hästarna har varit mest saknade måste jag säga, men sen även det andra också. Men nu så är det som vanligt, hela helgen fullpackad med stall och hästarna och imorgon blir det Ninja, världens bästa tjej!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<