GG

Nu har jag precis tvättat av mig sminket och krupit ner under täcket med lite clementin och ska sätta på några avsnitt av Gossip Girl. Har faktiskt aldrig varit så intreserad i att börja kolla på den serien, istället har jag följt PLL (vilket jag fortfarande gör) och kollat One Tree Hill två gånger. Men nu gav jag denna serien en chans och va fast redan efter första avsnittet haha. Inte alls som jag trodde att den skulle vara, mycket bättre. Så nu kan även jag tipsa om den serien och självklart också Pretty Little Liars och One Tree Hill utan tvekan. 

Annars har det inte hänt så mycket idag, längtar efter Ninja och Challe som tusan, även Q och Zoe också.. Var ett tag sen jag va i stallet vilket verkligen känns, inte träffat Caroline för den delen heller :( Well well, nu ska jag avsluta kvällen med gg, puss på er och hoppas ni har haft en bra start på veckan!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<