Friday plans

Alex i somras <3

Sitter just nu på bussen påväg hem med musik i öronen. Skolan har varit bra och gått snabbt, åter igen, underbar klass! Nu när jag kommer hem ska jag bara typ hem och vända, nej kanske inte riktigt så men ska till stallet ganska så snart tänkte jag. Ninja ska bli ompysslad och självklart Challe med, sen ska jag rida Ninnis och fixa hos dom två. Dessutom blir det trav för min och Ninnis del idag vilket jag inte gjort ännu, prinsessan, så glad över att hon snart är tillbaka!

Kvällens planer är att åka till Ytterby och mina kusiner för att fira min bästaste morbror som fyller år idag så stort grattis till honom! <3 Så kvällen kommer spenderas där, alltid lika bra. Hoppas ni får en bra fredag, puss på er







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<