Första dagen på lovet

Hej igen. Känns som det var en evighet sen jag skrev här, men i själva verket var det ju senast i fredags. Men sen dess har det ändå gått en hel helg utan uppdatering... Måste skärpa mig. 
I vilket fall som helst så har helgen varit bra och började i fredags med dom första timmarna av lovet som spenderades i stallet med världens bästa! Fortsatte sedan med tävling på lördag och på kvällen träffade jag lite kompisar innan det var dags för två tävlingar på söndagen. 

Först åkte jag och Carro till GFRK som på lördagen för att hoppa en klass till. Efter det var det bara att åka hem och lasta av för att sedan lasta Polo och åka med Ebba och Emma på ponnytävling i Kungsbacka som höll på fram tills kvällen. Så lite mer än 12 timmar var vi borta, tur att man älskar att åka iväg och hålla på med detta. 

Idag var jag först hos sjukgymnasten innan jag åkte iväg till stallet och red ut på Olivas ponny, Tippy, tillsammans med Olivia, Carro och Nathalie, superkul! Fixade sedan med Quillis och åkte hem och fick i mig lite mat innan jag åkte tillbaka och var med på Carros hoppspecial och hopptränare sedan själv vilket gick lite sisådär. I början gick det helt okej med sen kändes det bara som att det gick utför.. Får försöka bättre nästa vecka, men lite sur på mig själv ändå.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<