counting down to friday

Efter stan förut, där jag förövrigt inte hittade någonting, åkte jag hemåt och satte mig med lite matte och min uppsats innan jag åkte ut till stallet. Carro behövde lite extra hjälp idag så jag åkte ut och mockade hos alla, fixade mat och tog in dom, gjorde det mesta medan jag ändå höll på. Gick ganska fort ändå och det är bara skönt att komma ut dit, bara koppla bort allt annat på nått sätt lixom. Efter det hann jag snacka en snabbis med henne innan jag åkte hemåt igen och fortsatte med plugget. Gud va det ska bli skönt när denna veckan är över, eller det blir fredag rättare sagt. Då har jag först en toppen helg framför mig och sen lov, sååå skönt!

Nu ska jag strax krypa under täcket och avsluta denna dagen. Imorgon blir det först skola och sen kommer dagen fyllas av det sista skrivandet på uppsatsen och det sista plugget inför provet, där imellan ska jag även få in stallet då jag har min lilla ögonsten imorgon. Men mer om detta då, puss och godnatt på er 

Saknar min favorit






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<