Alla fyra

Nu ska jag strax gå och lägga mig men innan det tänkte jag uppdatera lite här. Har varit en lång dag men fylld av det jag älskar att göra som tur var. Var i stallet vid halv 12 förut och red sedan ut med Emma på Zoe, vi var ute ganska länge men mysigt var det. Älskar att rida ut på hösten när allt är så fint, höstfärgerna och så. När vi kom tillbaka så fixade jag iordning Zoe innan hon fick gå ut i hagen igen och vi gick och kollade lite på dressyren. Efter lite dressyrtittande och lite lunch så mockade jag hos Quilla och Zoe innan jag tog in Ninja och red ut en sväng på henne tillsammans med Jenny. 

Väl tillbaka på Alleby igen efter den uteritten fixade jag all mat osv innan vi gick bort och kollade prisutdelningen. Fortsatte sedan med att ta in Challe och Quilla och fixa iordning Q för att gå lite med henne. När hon var klar och allt annat var klart så hade klockan hunnit bli mellan 7 och halv 8, snacka om att jag drog ut på tiden idag men samtidigt så hade jag inget att stressa till. Anyways, mysigt med alla dom små fyra idag. Snacka om att jag är lyckligt lottad som har alla dom och Caroline, otroligt svårslaget skulle jag säga, so much love!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<