All black

Asså jag vill verkligen bara att det ska bli fredag eftermiddag precis just nu och att jag har en toppen helg framför mig som väntar bara runt hörnet. Försöker och försöker men att få in det i huvudet är det svåra.. Tre dagar kvar till helg, bara att fortsätta. 

Anyways så har dagen varit bra, slutade förut vid kvart över ett och drog hem direkt efter det. Väl hemma hann jag inte mycket längre än innanför dörren innan Alex ringde och kom hem till mig en stund. Körde sedan hem honom och och började med mitt historiaplugg följt av en god pannkaksmiddag. Nu ska jag krypa under täcket och kolla Paradise, förresten, ni har väl inte missat att en ny säsong av portkod kom ut idag? :))







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<