Torsdag kväll

Har precis landat i sängen efter att ha skrivit klart idrottsinlämningen tills imorgon. Dagen idag har varit riktigt bra och direkt efter skolan förut drog jag till sjukgymnasten där axlarna inte alls ville samarbeta, det var väl det mindre bra med dagen. Nu kan jag dessutom skriva axlarna istället för bara axeln då det nu har gått över i den andra axeln också, fast en annan sena som dessutom går ner i armen.. Inte så härligt men har nu iaf fått tid hos läkaren och jag hoppas verkligen att dom kan skicka vidare mig sen så vi får veta va det är! 

Åkte sedan iaf till stallet med Helena och tog hand om prinsess Quillis innan jag och Carro åkte till Björlanda gård för lite hoppträning. Alltså inte för Carros del utan hon skulle ha träning för Fanny och henne underbart fina ponny! Så ja, nu ligger jag här och ska strax sova hade jag tänkt för att orka med dagen imorgon. Så vi hörs igen då, hoppas att ni har haft en toppendag! Puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<