Tired

Gokväll! Har precis krupit ner under täcket nu och ska strax sova för jag är verkligen så sjukt trött och har varit hela dagen. Imorse ville jag bara dra täcket över huvudet och ligga kvar där många timmar till men så blev det ju inte, utan det var bara att dra sig upp.. Och när man är så trött så orkar man, iallafall inte jag, någonting på morgonen typ så mitt klädval idag kändes soo wrong, hatar det.. 
Men anyways så slutade jag tidigt idag efter en skoldag som gick sjukt segt. Åkte iaf direkt hem sen och fick skrivit lite på idrotts grejen innan jag åkte till stallet där jag mesta dels bara va med min favoritis! 

Nu, innan ögonen helt och hållet går i kors ska jag sova, så vi höra igen imorgon. Puss och kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<