Sweet dreams

Då var denna tisdagen snart slut och jag har precis landat i sängen efter dagen. Eller rättare sagt så har jag precis landat i sängen igen eftersom jag har tagit plats där hela eftermiddagen med lite serier och lite pluggande. Efter skolan så stack jag in till stan och kikade runt lite efter en ny foundation samt blev sminkad av Dior. Efter det åkte jag hemåt och spenderade som sagt eftermiddagen med lite plugg och lite serier samt ett litet besök av mormor. Runt sju tiden dock så jag kände jag för att åka ut till stallet så det gjorde jag, och spenderade sedan resten av kvällen där med lite ponnyhoppträning och så :) 

Nu ska jag checka ut för idag och försöka sova lite innan jag ska upp igen, börjar 8 imorgon så blir att gå upp tidigt. Puss och godnatt


Denna lilla sötnosen är ny i stallet och hon heter inget mindre än Pyret 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<