sounds good

Hello friday, finally! Otroligt skönt med fredag och om en stund helg. Sitter på min sista lektion nu och har Anatomi och Styrka teori i idrotten, men som sagt så slutar jag snart vid 1. Efter skolan ska jag in till stan en snabbis för att möta upp Carro, sen vidare hem och sedan ut till stallet för att ta hand om ögonstenen. Blir nog bara att var där iväll och pyssla med hästarna och umgås med goa människor. 

Helgen kommer mesta dels bestå av häst och imorgon ska jag och Carro till Billdal för att kolla lite 130-140 och 150 hoppning Grand Prix. Sen får jag se vad som händer på lördagkväll och på söndag bär det av hem till Julia och Matilda för att hoppa lite på deras lilla sockertopp innan vi ska på farsdagmiddag hos mormor och morfar med familjen och mina kusiners familj. Låter som en bra helg med favoriter och det jag gillar mest. Ha en jättebra fredag så hörs vi senare, puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<