Snow for christmas


Nu e det typ bara snön som saknas, för kallt är det, det fryser på på kvällarna, julbelysningen är uppe i hela stan och det hade faktiskt varit lite mysigt med snö. Dock är vi inte inne på december ännu så det är ingen brådska, men vill gärna ha lite vit mark till jul iaf! Men om det inte kommer här har jag iaf skidresan att se fram emot strax efter jul, åh vad jag längtar, det är bland det bästa som finns! 

Nu har jag precis kommit hem och ska sätta mig och skriva klart en sak innan jag ska ut till stallet för att ta hand om min ögonsten. Blir ett dressyrpass på henne innan jag ska med Carro till GFRK för lite gymkhanaträning. Hoppas ni har haft en bra dag och att den fortsätter så, puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<