Snart fredag

Imorgon är det äntligen fredag, dom två sista dagarna har gått såå långsamt så det är helt sjukt men efter imorgon är det äntligen helg. Har iaf varit i skolan idag som vanligt och efter det drog jag först hem och sen till sjukgymnasten och därifrån till stallet. Fick inte så mycket gjort på typ 1 och en halv timma i stallet i början utan stod bara och pratade med Carro och va inne i värmen. Men kom sedan ut iaf och borstade och pysslade lite med Quillis medans Ebba mockade och efter det promenerade vi lite med henne innan jag åkte hem.

Har verkligen börjat bli kallt ute nu och typ ruggit. Har på mig vinterjackan till skolan och åker moppe till stallet med både dunväst och vinterjacka. Vill dock fortfarande kunna åka moppe, väldigt skönt att kunna ta sig dit och hem när man vill och inte behöva anpassa sig lixom. Så jag sätter då hellre på mig lite mer kläder ;)) Har iaf lagt mig i sängen nu med GG framför mig och ska kolla nått avsnitt till innan jag ska sova. Börjar tidigt imorn så det är bara till att orka upp, puss på er







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<