Saturday

Hej på er och hoppas att ni har haft en bra lördag och att kvällen fortsätter lika bra! Nu är jag precis iordning gjord för lite släktkalas och har under dagen varit i stallet ifrån halv 8. Började dagen med lite Björneträning för Carros och Zoeys del vilket gick jättebra! Sedan vidare hem till Alleby för att ta hand om Quillis och sedan badade jag även Salamis ben och svans. Han blev renare men har en fläck på rumpan som inte går bort.. 

Så aa, som sagt så ska jag nu ha släktkalas och sedan stannar mina favvo twins kvar här och följer med mig imorgon! Imorgon är det nämligen KM och jag och den lilla prickiga ska vara med. Ska bli kul och jag ser fram emot det. Är dock väldigt nojjig med att jag inte klarar det, höjden är inga problem, tycker verkligen inte att det är högt. Men det är mer det med att vara i tid överallt och sånt. Trots att jag varit med på så himla många tävlingar och även varit lagledare och kommit ihåg det. Men tvivlet kommer bara när jag ska tävla själv.. Nåja, det löser sig! 

Ha en superbra lördagkväll, puss och kram 






Ska du inte visa vad du fick i födelsedagspresent<<33333

2014-12-01 // 09:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<