Ny veckan och slut på lov

Godmorgon! Helgen har varit jättebra och fortsatte efter stallet i lördags med att fixa iordning sig inför lite fest. Var hos Eve vid sju tiden där jag och ett gäng andra tjejer började med lite middag osv innan det kom ett gäng killar och några tjejer till lite senare. Och efter det rullade kvällen på och va verkligen så lyckad! Kom hem runt halv 2 / 2 någon gång och gick och la mig i princip direkt för att orka upp nästa dag, då jag hade Quilla och sen skulle iväg på lite kalas. 

Nu är lovet slut och allt är tillbaka som vanligt med skola och plugg varje dag.. Det är la bara att köra på till nästa lov, dock känns det som att det är en evighet kvar tills dess, inte så motiverande. Well well, påväg in till skolan nu tillsammans med Emmsi, eller aa, vid Centralen sen tar vi olika bussar då hon går på Katrinelund. Går iaf i skolan i 2 timmar idag och efter det ska jag åka hem direkt igen. Planerna för dagen blir att börja skriva lite på min hälsodagbok för en vecka i idrotten och senare ikväll åka ut till stallet för lite hoppträning på den lilla prickiga, ha en bra dag lovers. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<