Monday morning

Godmorgon! Måndagmorgon igen och början på en ny vecka. Min helg har varit bra och lördagkvällen spenderades hemma tillsammans med Julia och Matilda. På söndagen sen så åkte vi hem till dom och under dagen så var vi i stallet där jag hoppade deras lilla goding, 1 m avslutade vi på och den lilla vita va så duktig till slut haha, lite kämpigt ett tag där. Men iaf så fortsatte vi sedan med att fixa iordning oss för att sedan åka hem till mormor och morfar för lite farsdagdmiddag.

Just nu står jag och väntar på bussen och börjar inte förräns vid 10 och slutar vid 12, älska måndagar ;) Dock har jag den här Ridsportskursen idag och den börjar inte förräns halv 2.. Kan dock behöva lite pluggtid så det får la den timman gå åt till. Senare ska jag även till sjukgymnasten och ikväll är det hoppträning. Ha en jättebra start på veckan, puss på er







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<