Måndag

Hej på er i regnet! Ja, bra väder kan man väl inte påstå att det är.. Dagen har varit bra trots det ändå och gått ganska så fort. Kom hem förut en stund innan jag åter igen skulle sätta mig på bussen till sjukgymnasten. Går verkligen upp och ner där, förra veckan ville inte axeln samarbeta överhuvudtaget så då fick jag en behandling igen. Börjar bli lite trött på den nu, försöker ju allt jag kan för att den ska bli bättre och försöker även tänka på det när jag rider men men.. 

Men anyways så är jag påväg hem därifrån nu och ska bara få i mig lite mat och byta om innan jag åker ut till stallet. Innan min lektion ska jag pussa lite på alla dom små fyra djuren och fixa lite för dom. Carro stackarn är sjuk så hon lär inte komma idag :( Hade verkligen velat ha henne där ikväll, känns som att det hade behövt men men, bara hon frisknar till snart :) 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<