Long day

Detta var minst sagt en lång dag och nu är jag verkligen så trött. Började dagen med att rida Ninja vid 9 tiden imorse, innan lektionerna. Efter att hon studsat upp på bakbenen några gånger i skritten men ändå inte fått som hon själv ville så gick hon superfint både där och i traven. I galoppen var det dock mer kämpigt och jag fick verkligen sitta och rida kan man säga, men även där efter lite lufthopp så fick jag henne där jag ville ha henne. Efter det fixade jag hos henne och Quillis innan jag fördröjde tiden i caféet innan vi skulle lasta Zoey. 

Väl på Kungsbacka så gick både starterna bra för dom två. Första rundan blev en dubbel nolla, väldigt lugn och fin runda där Carro fick med sig henne väldigt bra. Samma sak även med nästa runda, dock blev det fyra fel i grunden i denna rundan då hon fick lägga en volt efter femman. Men men, huvudsaken är att hon är nöjd och det va hon vilket va skönt. Jag själv är verkligen jätteglad att det gick bra idag, framförallt för Carros skull, världens bästa! 

Imorgon åker jag troligtvis dit igen, får se hur jag gör, men bara för att kolla. Nu känns det som att jag kan somna ståendes så kanske är dags att börja dra sig mot sängen. Vi hörs igen imorgon, godnatt.lovers







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<