Kvällsmys

Gokväll! Efter en kväll full av hästar med min fantastiska storasyster så ligger jag nu med lite Gossip Girl framför mig hemma. Efter att jag slutat skolan förut så drog jag och kompisarna ut på tiden och fixade oss och tog det lugnt, vi hade nämligen simning idag. Åkte till stallet runt halv 5 och hann precis in och vända hos Ninja en snabbis innan jag skulle med Carro och familjen Holst till Ale med deras lilla ponny Vicky som tyvärr hade ett trasigt Griffelben :( 

Kom tillbaka till stallet runt halv 9 tiden och då väntade ett dressyrpass på Ninja som gick mycket bättre än igår. Hon har ju inte blivit riden ordentligt på ett tag eftersom hon haft Challe nu osv, så lite stel här och där är ju helt förståligt att hon är. Hon har även en tendens till att lattja till det när hon tycker det är jobbigt eller tar emot, vilket hon visade tydligt idag haha. Men med lite hjälp och tips från Carro gick hon sedan där hon skulle och var så duktig så. Klara med ridningen var vi lite innan 10 och sedan fortsatte vi med lite kvällspyssel med hästarna. Världens underbaraste hästar och världens bästa storasyster, känns som att denna kväll inte kunde bli bättre! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<