Home all day long

Gokväll! Valde att stanna hemma imorse då jag vaknade upp med feber, inte så gött men aja. Har iaf då vart hemma idag och fått gjort lite skolarbete och kollat på lite saker jag önskar mig när jag fyller år och även till jul. Tänkte att jag skulle slänga upp min önskelista här, födelsedagen först så kan vi vänta lite med julen. Men anyways så har jag bara tagit det lugnt och vilat upp mig lite så imorgon blir det skola igen. 

Hoppträningen igår gick åt helvete vissa gånger och bra några gånger. Jag kan verkligen inte skylla någonting på hästen då det va mitt fel varje gång. Fattar inte att jag inte bara kan lära mig rida? Annars gick han bra som alltid och gjorde sitt bästa även fast jag klantar mig, han ställer verkligen upp iaf. Nu ska jag avsluta kvällen hade jag tänkt och krypa under täcket. Hörs igen imorgon, puss o kram 

Bäst!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<