Hjärtat

Gokväll på er! Nu har jag precis lagt mig i sängen med lite musik i öronen, älskar verkligen att lyssna på musik innan man ska sova. Har iaf varit i stallet under kvällen och pysslat om världens finaste tjej, jag tror nog aldrig någon kommer förstå hur mycket jag älskar den hästen! Hon e bland det bästa jag har, inte för att hon är min, men ni fattar! 
I vilket fall som helst så gick hon dessutom jättefint idag men var dock i början lite tjafsig mot yttertygeln. Men efter ett litet tag släppte det i alla gångarter och hon gick som en klocka. 

Fortsatte sedan med att gå med Quilla en stund innan jag åkte hem och myste med familjen. Vi åt räkor, kollade tv och hade det bara mysigt <3 Och nu snart hade jag tänkt sova lite innan jag ska upp igen för att först rida Ninja, ta hand om henne och Q innan det är tävlingsdags :))







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<