Billdal med en favorit

Hej på er, haft en bra start start på helgen? Min helg har hittills iaf varit bra och igår efter skolan gick jag till stan för att möta upp Carro då hon skulle köpa jacka, blev förövrigt en jättesnygg!! Efter det åkte jag ut till stallet och red Ninnisen vilket gick helt okej, dock var hon väldigt tjafsig och jag kände mig som en kratta, tur att hon är bäst ändå! Åkte iaf hem lite senare och spenderade kvällen med Emmsi, Wille och Marcus.

Just nu är jag på Billdal Horse show och nu håller 1.50 hoppningen på där Challes pappa precis ska hoppa, Click and Cash! Jag och Carro åkte hit runt halv 9 imorse och kollade 1.30 hoppningen. Åkte sedan tillbaka till Alleby och mockade och fixade lite och åkte sedan tillbaka hit igen och då kom även Jenny, Matilda och Sara. Är ett tag kvar här innan vi åker hem och då ska jag ta och promenera Quillis en stund innan jag åker hem där Julia och Matilda väntar. Tror redan dom är hemma hos mig dock, men dom får la underhålla sig själva så länge haha. Mamma och pappa är med kompisar ikväll så har huset för oss själva, härligt :pp







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<