Trulsefestivalen

Hej på er! Jag har haft en toppendag rakt igenom. Började dagen med lite orientering på morgonen i Skatås i 20 graders värme, sjukt varmt men men.. Efter det åkte vi hem igen och duschade och fixade iordning oss innan vi var på skolan igen vid halv 1. Själva festivalen började inte förrens klockan 2 men man skulle vara där lite innan osv. 
Iaf så var det utomhus i det helt sjukt fina och varma vädret, blev väl upp till 28 grader på dagen tror jag. Alla nior uppträdde på scen med sitt band som man övat med i några veckor. Gick la bra, skönt att ha det överstökat kan jag säga haha. 

Iaf så är stämningen alltid lika härlig och det kunde inte blivit bättre. Kom lite folk som gått på skolan innan typ 97:orna och sen lite folk från Torslanda skolan osv. As bra dag. Drog hem sen vid halv 5 och käkade lite innan jag åkte iväg till stallet och hoppade Jolie vilket gick bra. Hon var verkligen på hugget trots värmen och var helt genom svettig efteråt. Efter det åkte jag hem ganska snabbt igen och fixade på mitt rum som såg ut som ett bombnerslag och sen har jag pluggat lite vilket jag måste fortsätta med nu.. Hoppas ni har haft en bra dag, puss 

Btw, våra klasströjor kom idag också, wiiiii







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<