Svar på kommentar

Q: Hur känner du inför att börja gymnasiet? Hur många poäng har du nu? 
 
A: Ganska blandade känslor inför gymnasiet just nu.. Ska bli jättekul att börja på en ny skola och träffa nya människor. Och framför allt så får jag börja på en skola som jag valt helt själv, och där jag valt vad jag vill läsa. 
Men på ett sett vill jag endå inte sluta på Trulse, man känner sig trygg på den skolan nu lixom. Vill verkligen inte lämna min klass då vi kommit väldigt nära varandra och har grymt kul tillsammans, vi är lätt den 9:an som går ut med dom roligaste och konstigaste minnenena från alla våra 4 år där. Vi gör lixom så att allt blir roligt, hela tiden, vattenpistoler i klassrummet, dunka musik, vad vi än gör lyckas det bli något att komma ihåg. Och sen såklart alla mina andra kompisar som går på skolan, bara att hoppas på att vi inte tappar kontakten för det vill jag verkligen inte! 
 
Vill inte skriva ut min exakta poängskala, men jag har iaf över 240 poäng och hoppas på att poäng skalan har höjts efter denna terminen :) 
Hoppas du orkar läsa detta långa svar Liza ;) kram 
 
 




» Maria

Kommer bli grymt o börja gymnasiet! :D

2014-05-14 // 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<