sunshines

Hej sunshines! Hur mår ni? Själv mår jag prima och livet leker, så underbart! Idag är det ju torsdag, och en bra sådan dessutom, solen skiner och det är typ awesome väder. Min dag började med NP i SO och det höll jag på med fram tills klockan halv 10 och efter det hade jag håltimma fram tills svenskan som började klockan 1, alltså 3 och en halv timma rast. Under den tiden var jag med Emmsi och Annie och köpte glass, och sen var jag med Theo, Alex, Wille och Marcus. Sitter just nu på min svenska lektion som också är min första och sista lektion för dagen, ganska onödigt men men, slutar om 20 minuter. 
 
Väl hemma sen har jag lite saker som måste göras innan jag ska åka ut till stallet. Blir hoppträning på Jolie ikväll, frågade om Carro hade lust att komma bort och hjälpa mig lite, men baaara om hon hade tid så vi får se om hon dyker upp haha, och sen ska jag även ta hand om Ninnis och pussa på Challe, som fölet kallas nu haha, efter Challenge. Får se om jag hinner mocka innan jag ska hoppa, annars får jag stanna kvar efteråt. Nåja, nu känns det som att jag bara babblar på. Ha en fin fin dag, puss. 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<