regnigt

Hemma från skolan nu med en islatte i handen, satt fint en tisdag som denna. Skolan har varit riktigt chill idag och mesta dels av tiden spenderades med Emmsi, Wille, Theo, Marcus och Jonathan haha. Svenska muntliga nationella var typ det enda seriösa jag hade idag så aa, som sagt en chill dag. Men svenskan gick riktigt bra så nu väntar jag bara på att få ett betyg på det. 
Dagens planer är att plugga matte och spanska då jag har nationella prov i båda dom ämnena imorgon och sen ikväll ska jag även träna lite. Annars händer inte så mycket, eller jo, jag måste fixa lite på rummet innan mammsen kommer hem hihi. Och vädret är ju inte precis tipptopp så blir till att hålla sig inne, iaf för min del. Ha en fin dag, pussss
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<