Plans for today;

Godmorgon, sovit gott? Jag sov riktigt gott och är nu utvilad inför dag 2 av hoppkursen haha ;) Tänkte att jag går in mer i detalj på vad vi gjorde dom båda dagarna i ett eget inlägg sen men det gick iaf riktigt bra igår, och jag är nöjd, framför allt med hästis. Stannade kvar till typ 10 efter det med Carro och Jack och kollade lite när Tomas red typ och efter det kollade jag till Ninnis igen och åkte sedan hem. Klippte ihop en liten film från hoppningen och somnade sen vid halv 1 kanske. 

Dagens planer blir nu att börja dra mig upp ur sängen, fixa lite här hemma, käka frukost och sedan åka ut till stallet. Hoppar runt 12 idag och efter att vi hoppat klart blir det lite teori. När allt är klart så ska jag dra hem, hoppa in i duschen och fixa iordning mig för att senare ikväll träffa lite kompisar. Så ser min lördag ut, hoppas nu får en finfin dag, love







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<