nöjd och missnöjd

Igår mådde jag lite sisådär så jag gick hem från skolan efter första lektionen. Sen gick ja tillbaka igen för att göra NO labb nationella som gick ganska bra faktsikt. Sen gick jag hem igen och mådde bättre senare på dagen igen så jag kunde åka ut till stallet och så hoppade jag lite för Carro på kvällen. Gick väl helt okej, dock var det bara två linjer som jag lev riktigt nöjd med, två linjer med 4 galoppsprång i mellan där hoppade hon riktigt bra. Sen klantade jag mig ganska rejält kan man säga, vet inte vad jag höll på mig, as pinsamt! 
 
Iaf så stannade jag kvar och kollade på häst hoppspecialen senare innan jag åkte hem vid 9. Just nu sitter jag i skolan och slutar vid 3 typ tror jag. Dagens planer är att åka in till stan efter skolan för att byta en grej och köpa en grej och sen ska jag även kolla runt lite hade jag tänkt. Hoppas att ni får en bra tisdag allihopa. Och grattis världens bästa pappa på din dag!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<